arkadaşlar benim makinada 2 tane joypad var yani iki kişi oynamak istiyoruz setting ten controller 2 seçiyorum iki joypad tın ayarını yapıyorum sonra bakıyom biri bozulmuş birini yapıyom digeri bozuluyo öbürünü yapıyon digeri bozuluyor bir türlü yapamadım kendi tuş ayarlarımı setting özelliklerden salt okunurda isaretli degil pes2008 exede salt okunur degil neden ayarları kayıt etmiyor benmi yanlış yapıyorum acaba lütfen yardımcı olurmusunuz.....