Raven44 olayı çok doru yorumlamış aynen dediği gibi oluyo top playerda bi de hakemi rakip takıma vermişler. sanki dierlerii yetmiyomuş gibi. ayrıca merlinin kazanı saçmalamış tamamen bu oyun 92 etmez. daha argo bi kullanım war bu duruma çok güsel uyuyo(s..sen etmez). eğer merlinin kazanına güveniyosanız LEVEL dergisine milyon kez güvenmeniz gerekir. nitekim çok önemli bi dergi. işte oyunun ps3 versiyonunu inceleyen yazardan bi kaç görüş:
- KONAMI'den yeni nesil çarpışan arabalar
- Hayal kırıklığının böylesi... Xbox360'ın piyasaya çıktığı günden beri PES'in yeni nesil versiyonunu bekliyordum. karşıma çıkan şu oyuna bakın! Ağlamak istiyorum!
- "Futbol oyunu yapayım" derken yeni nesil bir langırt hazırlamışlar
- R1 ve X tuşlarına aynı anda basarak rakibi formasından çekebiliyoruz. Yeni nesil teknoloji sağ olsun; artık formalar da uzuyor. Biz de tam böyle bir gelişme arıyorduk zaten. (!)
- Belirtmeden geçemeyeceğim; o nasıl bir koşma şeklidr arkadaş?! Sevgili Konami, oyundaki her futbolcu için bir baston nereden buldu acaba? O kadar depara kalkıyorlar futbolcular, bir gıdım da olsa eğilseler ya öne doğru. Michael Johnson böyle koşardı eskiden; ilk metrelerde yerden kalkar ve hız kazanır, sonra iyice geriye yaslanarak yarışı tamamlardı. Atletizm pistindeki o görüntüsüyle çok sempatik gelirdi bana MJ ama futbolcuların bu halleri kabul edilebilir gibi değil. Ağlamak istiyorum ya; ne yaptınız PES'ime?!
- Top bozuk ve bu yüzden ortaya ciddi oynanış problemleri çıkıyor. Bir rakip bana yaklaştığı zaman, onun bana müdahale etmeyeceğine emin olsam bile topun bende kalacağına emin olamıyorum mesela. Top bir şekilde çarpacak bir yer, ayağımdan çıkacak bir neden, beni delirtecek bir sebep buluyor kendine.
- LEVEL Notu: 6 (10 üzerinden)
**NOT:** Cümlelerde bir harf dahi değiştirmeden yazdım.