Orjinal Mesajı Yazan: losgar_hero
eğer merak ediyorsan evet oyunun grafikleride süper ama anlayana!
selam tanışalım, ben crysis test ekibinden emre, anlayanın kim olduğunu başka bir platformda da tartışabiliriz.
ben sadece çoğunluğun düştüğü bir hatayı gösterdim.
topice dönecek olursak, bazılarınız hakikaten oyunu sanki babası yapmış gibi körü körüne savunuyor, tamam oyun şu anın en iyi futbol oyunu olabilir (ki bence pes6 daha iyi, tok ve gerçekçiydi), ama bu oyunda eksikler olmadığı anlamına gelmiyor! (eksiksiz oyun var mı derseniz, evet var half life 2) oyunun gerçekçilik konusunda bayağı bir eksiği var. bir kere o top öyle kames gibi pat pat sekmez abicim :) ayrıca yapay zekaya tolerans tanınıyor yani hileyle oynuyor yapay zeka.
ayrıca pes2008 tabii ki 2008 yılının en iyi futbol oyunu olur, karşısında tek futbol oyunu yapan firma var, o da sadece kârını düşünen rezil EA.