Arkadaşlar bazı arkadaşlarımız biliyordur ama ben yine de anlatayım.
Bir yerlerden 500 points kazanıyoruz ve galleriy ye gidip camera lardan player i açıyoruz.Maça başlamadan önce oyuncu ayarlarından fix i seçiyoruz herfangibi bir takım seçiyoruz ve onların içinden bir oyuncu seçiyoruz.Maça başlıyoruz ve kamerayı player e ayarlıyoruz.
Ayarladıktan sonrada biraz bu kameranın da geliştirildiğinide farkediyoruz.
İşlem tamam bu şekilde lig, kupa başlatıp kendi yarattığınız oyuncularla da oynuyabilirsiniz.
İYİ OYUNLAR