ya allah aşkına şu fenerbahçede isimleri söylediğini iddia eden arkadaşlar neden bir edit ten alınmış screen koymuyorlar (kaldı ki bu bile inandırıcı deil photoshop da rahatça yapılır)
ya da neden fenerbahçe ile yaptıkları bir maçın videosunu çekip eklemiyorlar ??
allah aşkına elimizdeki oyun hadi netten indirme tamam da orjinal le herşeyi aynı da bi fenerbahçe mi farklı ?? olur mu böyle şey :S
insanları kandırmayalım arkadaşlar, beni de güldürmeyin :D