fbyi secip oynamadım ama fb ile mac yaptım soyle soliyim sana,besiktas ve gs icinde aynı sey gecerli,milli oyuncuların hepsinin faceleri super,deli ibo,toroman,rico,rüstü gibi mesela,fener ve gsdede bole,en fazla 5-6 oyuncu yani,digerleri biraz sallama olmus malesef