anelka_the_real arkadasima katiliyorum bencede fenerbache oldugu icin olmali :D(saka)
GS'yi butun PES lerde soyluyor cunku onlar UEFA cupasini ve Super cuyai almis bir takimdir. BJK'ninde bazi oyuncularini soyluyor cunku onlar avrupada oynamis ver kanitlanmis oyunculardir.
FB'de Carlos ver Kezmani soylemesi lazim.