fetkork beyler edit yaptıktan sonra kaydediyoruz ve oyunumuzu oynuyoruz , çok güzel buraya kadar sorun yok fakat , oyunu kapatıp tekrar açtığımızda bu edit yaptığımız herşey silinmiş oluyor nedenini bilenler barmıdır ???
serhat1717 fetkork edit yapınca save diyon sonra bi daha girdiğinde load diyon o zaman oluyo ama oyuna resmini attıysan resmin siyah olur.
DonVito_58 Arkadaşlar O sorun klavyeden oynuyunca oluyor Joystick le oynuyunca save falan yapmanıza gerek kalmıyor herşeyi otomatik kaydediyor bende anlamdım Joystick i çıkarıyorum ayarlar gidiyor takıp oyunu açıyorum Joystick le yaptığım bütün aylar duruyor kafayı yiyecem arkadaşın biri sanal Joystick yapın demiş onu deniyeceğim başka çare yok gibi gözüküyor.
dancerboy Orjinal Mesajı Yazan: serhat1717 fetkork edit yapınca save diyon sonra bi daha girdiğinde load diyon o zaman oluyo ama oyuna resmini attıysan resmin siyah olur. kardes birazdaha acarmısın oyuna kendi resmını ekleyince adamın siyah olur dedin bnde hep ole oluo ve bn bu yüzden facelerimle oynayamıorum yani editten kendi resmımı editlersem adamların yüzleri siyah olur? bunu mu demek istedin