selam arkadaşlar beni bi konuda bilgilendirebilirseniz sevinirim...pes 6 supperpacht 1-2-3 ve 4-5 part indirdim ne yazıkki 1-2-3 içindeki supperpacht_dat.txt dosyası bozuk çıktı bu işlemi 2 kere yaptım ve yine bozuk ,supperpacht kitserver ve diğer seyleri kuruyorum ama bu dosya yı kuramıyorum...zaten oyuna farklılık katacak dosya da bu,kafayı yiyecem valla,,,ne olur bana biri yol gösterirse sevinirim...bu dosyayı sadece tek olarak nasıl temin edeceğim ve supperpacht v01- bunların diğer alman sitelerinde v02,v03,v04 gibi uzantılarına rastladım acaba bu yamanın devamı mevcut mu? bilgilendirirseniz sevinirim.ilginiz için tesekkurler....saygılar