dunk_2319 Biz 07 nin dosyasını 08 e çekmiyoruz..Tamamen herşeyi yeniliyoruz..Lütfen saygılı olalım..Sizede başarılar dileriz TBL yamasında.. Saygılarımızla..
Fatih__92 ya arkadaslar RAR sifresi OLMUYOR !!!!!!!!! bari bisey sunuyorusunuz, dogru düzgün yardim edin. Kac gündür sifreyi BEKLIYORUZ !!!
EuroSER Git bak koçum orda o konuyu açan EuroSER mi? Orda fatih123_lincoln falan yazıyor mu? Çalıntı değil önce oraya dikkatlice bak! Rar şifresi : (nbateam)Parentezler yok.
Wade Time Orjinal Mesajı Yazan: EuroSER Noldu cevap gelmedi yamayı lekelemeye çalışma ben o sitede patch takımındayım. EUROSER kardeş sen takma bilen biliyor nbatrky.com dakide senin burdakide patcmaker ımızı lekelemeye çalışmayın
ScReaM_ Dostum Güzel oLmuş Fakat Ben Sahayı ve Başlangıç Logosunu Eski Haline Çevirmek İstiyorum Nasıl Yapacam ?
RuBeLLiOuS arkadaşım dosyanın içinden çıkan dosyayı belgelerim/nba live 08/saves dosyasına atıcaksın ondan sonra oyuna girip load save den load yapcaksın :D
RuBeLLiOuS arkadaşım dosyanın içinden çıkan dosyayı belgelerim/nba live 08/saves dosyasına atıcaksın ondan sonra oyuna girip load save den load yapcaksın :D
RuBeLLiOuS arkadaşım dosyanın içinden çıkan roster şeklindeki dosyayı belgelerim/nba live 08/saves dosyasına atıcaksın ondan sonra oyuna girip load save den load yapcaksın :D