Orjinal Mesajı Yazan: eozen81
Orjinal Mesajı Yazan: timotyduncan
50 mac yaptım freekıckden en fazla 5 gol yemısımdır ama kornerlerde iş degısıyor kornerlerden en az 15 yemısımdır kornerlerden gol yemesı atması gıbı daha kolay bıde top kapmak için hurra rakıbe saldırmayın bıras gerıde karsılayın en onemlısı rakıbın hep karsında kalın o zaman her sey daha kolay olur
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Yankeekin
arkadaşlar size freekick verildiğinde player settings den coach mode 'a geçin bırakın freekick'i kendisi kullansın gol giriyor hep
bunu denıycem saol
bzı arkadslar oyunun zorlugundan bahsetmsıler tabı bıde top playerda fılan dıye bence oyun top playerda bıle cok kolay daha dusuk levelde hıc oynanmaz

Valla ben Master League'de Normal seçeneginde BJK ile oynuyorum daha dogrusu oynuyordum 3 - 0 öne geçtiğim maçta karşı takım bir azim yaptı mı 4-3 kaybettim maçı, bu tip bir çok olay geldi başıma ve çokda kötü oynayan biri değilimdir o açıdan bu görüşe katılmıyorum :)
kotu oyunamayla yada ıyı oynamayla alakası yok sadece oynayıs stılıne bakar
bı kere press olayını abartırsan mac kazanmak hayal olur
skor avantıjını yakaladıysan taktıksel degısıklık mutlaka yapmalısın en azından artık topa daha fazla sahıp olmalı ve sende daha uzun kalmasını saglamalısın resımde koydum 50 macta 1 maglubıyet 49 galıbıyet aldım hatta ınterle hazırlık macı yaptım 5 0 bıttı