tornado574 ati redon x1650pro 8x ddr3 agp kullananlar bu keran kartı hakkındaki düşünceleriniz nelerder?bu karttan memnunmusunuz pes2008 rahat çalıstırırmı?
sari__lacivert ben kullaniyorum butun oyunlari aciyor dirext 10 lular haric tabi amaa iyi bir ram 'a sahip degilsen pes seni zorlar enaz 1 gb senin isini gorur