arkadaslar konami 29 unda online oynamak mümkün oldugunu söylemisdi!
online a girdigim zaman passwort u verdigimde dogruluyor ama profil yapip oyunu girmek istedigimde hata veriyor!
bu acaba sizdemi böylemi yoksa aranizda online oynayanlar varmi.
saygilar