aTagan abiler yapamadım ben ya...indirdim açıyorum applly diorm olmuyo bi yardm etseniz 10 numara olr.saygılar :D
Micrope evet popus managerde seçiyorum aplyy mi ne var yapıorum işte olmuo ama bişi değişen bişi olmuyor malesef :(
cangele9 http://rapidshare.com/files/67390848/to23_s.fsh.html arkadaşlar bu popupsu kurabilmeniz için sezo1905 in çim update 3 yüklü olmalıdır siz çim yamasını indirip kurun ben anlatacam nasıl yapacağınızı