arkadaslar fifa 07 de türkçe yama hariç hiç yama kullanmadım
-ilk olarak fifa transfer guncellemesini yukledim
- sonra 3 büyükler stadiumları yukleyince hem takımsecerken atma gibi hata verdi hemde C:\Program Files\fifa 2007\data\cmn
deki fifa dosyasının değişiminden dolayı transferler eeski halin egeldi yanı aynı anda 2 yama kullanılamıyor ne yapmalıyım bunun bi çozumu varmı?
ayrıca formalarıda yukluyemiorum
yardım eden arkadaslara tes ederim