özcan özgürcan ı anlayamadım bir turlu :) oyun basında yası genc, kadroda yer bulamaz diye 20A gonderdim her mac en az 2 gol atıyor adam. paflar gelene gecene 5 atiyolar.fm modifierden ozelliklerine bakayim dedim CA112 ve PA113 simdi ben bu adamı oynatayım mı oynatmayayım mı? gelecegi varmıdır sizce
takıma alınca atmıyo ama kotu de oynamıyor.