onnur arkadaşlar sorunusz bi şekilde oynuyosanız yani spiker de veya müziklerde bi sorunnuz yoksa oyunun program files ta kaç gb yer kapladığını ssöylermisiniz.
bjk_076 HİÇ BİR SORUNUM YOK TEK SORUNUM SİSTEMİM HİGH I KALDIRMIYOR.MEDİUMDA OYNUYOM YENİ SİSTEM ALACAM. 3.80 GB KAPLIYOR.
onnur ya benim 3,80 gb ama topa wururken ses gelmiyo ceza alanındayken seyirciler susuyo neden yaw...