ARKADAŞLAR HALA OYUNA NASIL AKTARILACAĞI BULUNAMADI MI?
bulmaya çalışıorum ama pek umutlu deilim :D
:D ben pes6 daki importlamayı bilseydim pes2008 i şuana kadar çoktan halletmiştim.
o kadar kolay deil arkadaşım kolay olsa ilk önce ben veya diğer stad yapanlar bulurduk :D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: