**Demodaki Kariyerim Ligin İlk Yarısının Bitmesi İle Artık Devam Etmemeye Başladı "Demo Oyunu Oynadığınız İçin Teşekkürler" Türünden Şeyler Çıkıp Oyun Kapanıyordu. Uzun Zamandır Elimde Olan Fakat Demodaki Kariyerime Kıyamayıp Yüklemediğim Full FM2008'i Yüklemek Zorunda Kaldım Ne Olur Ne Olmaz Mantığı İle Demodaki Kayıtlı Oyunu Açtım Bi Baktım Çalışıyor (: Foruma Baktım Bulamadım, Eğer Benim Gibi Demodaki Kariyerine Kıyamanlar Varsa Ve Bilmiyorlarsa Bilgilendirmek İstedim. Bol FM'li Günler...**