Emre. Evet arkadaslar ben burda sanırım ilk defa orjinal formalarıyla 2.lig a yapıcam ama bana takım yapabilecek ben formaları felan yaparım stadları bulurum sadece bana takım amblemini oyuna ekleyebilen arkadas lazım yama yakında http://rapidshare.com/files/67647752/KONAMI-WIN32PES6OPT.html http://rapidshare.com/files/67649251/2.lig.zip.html 2.lig formalar ksmı option file ise 2.ligdir NOT:Oyun Buluf Life_Pacth ile uyumludur versiyonmları gelecektir http://files.filefront.com/BuLuT+Life+Pacth+o+text/;8793573;/fileinfo.html o.text buda http://files.filefront.com/Pes+6+2lig+Etext/;8972047;/fileinfo.html buda e.text eskisehirspor forması by_alpavilla nındır Versiyonlarında daha da güzel olucaktır arkadaslar fb gs bjk paf takım vardır ve tabiiki 2.lig yamamız var herseyiyle artık pes6 yı tff 2.ligi ile oynayabilirsiniz
Life. Orjinal Mesajı Yazan: canavar264 Orjinal Mesajı Yazan: bulut_oz5 bide lig a amblemleri ve liga logosu merak etme ilk fırsatta yapıcam... bunları daha önceden yapmıştım(üst sıra).... hepsi burda: http://rapidshare.com/files/64821898/pesfan3.rar.html kardeş bu canavar264 ün yaptıkları bunları kullanabilirsin!!
_DiSsMaKeR_ Orjinal Mesajı Yazan: rogrog Orjinal Mesajı Yazan: canavar264 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: bulut_oz5 bide lig a amblemleri ve liga logosu merak etme ilk fırsatta yapıcam... bunları daha önceden yapmıştım(üst sıra).... hepsi burda: http://rapidshare.com/files/64821898/pesfan3.rar.html kardeş bu canavar264 ün yaptıkları bunları kullanabilirsin!! Ama canavar264 den izin almalısın
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: pes2009 kadroları yapıcak arkadas varsa yama biter gerisi bitti Asıl zor iş o zaten :) :D
Emre. sagol bulut sen sadece kadroları yap bn logoları canavar264 den aldım da izin istedim cewap gelmedi meertyz nin mesajına gelince yapan yapıo kardesim;)
_M e E r t y z_ **Ya benim demek istediim kadroları yapan kişi tek başına yamayı çıkartmış kadar oluyo.Mesela bulut şimdi kadroları hazırlasa sen ne yapıcaksın ki ekstra olarak.Face,hair,forma,krampon,menü,opmov aklıma gelen bunlar hangisi mesela :confused: **
Emre. benimde yardımım bulunacak 5 takım oysa 5 takım ben yani yama bulut ve benim olucak caktın köfteyi;) hanfgisi demişsin sadece formalar bana ait olucak face hair krampon toplama olucak su an 18 takım logoları bitti sadece kadro kaldıNOT:Oyun bulut_life pacth ın option filesı ile uyumlu
Emre. bulut senin option file bundesliga ya yapıyorum logolar bitti takımlar var da bnde fenerbahce paf takımna gelince oyundan atıo sen yap ben option file li yolluyom
Life. abi bütün formalar olcak demi bide bi şey dicem option file halinde vermiyen formalrı kitserver uyumlu dosyalar ile gönderin
Emre. arkadaslar hastaneye kaldırıldı halam o yüzden yapamadım bugünde düğün var yarın a biter malesef ama %80 bitti kadrolar var