Emre. Ewet arkadaslar isteyen varsa 2.lig 1.lig sölesin elimden geleni yaparım ilk altay ile baslıyım dedim altay pes6 da yok pes6 bölümünde bugi12 ve yago ya söylerseniz yaparlar;)
wenben eskişehirspor forması yaparsan sevinirim Birtane çubuklu birtane beyaz forma yapar misin? Önünde ETİ Yazsın
Emre. arkadaslar formalar 12 ye kadar yaparım hepsini eskisehir formasını alpaville vermişti önünde eti yazıodu ama yine ben yaparım
Emre. Arkadaşlar Eskişehirspor un HD 06/07 formalarıdır. Tüm eses lilere ve oyununda Eskişehirspor'u kullanmak isteyenlere hayırlı olsun. Kaleci 1 Link http://www.directupload.net/file/d/1096/icpN3HTc_png.htm Kaleci 2 Link http://www.directupload.net/file/d/1096/7q8h3YFm_png.htm İç saha Link http://www.directupload.net/file/d/1096/W955eOIB_png.htm Dış saha Link http://www.directupload.net/file/d/1096/5vf45BW4_png.htm eskisehir alıntıdır
_DiSsMaKeR_ Kardeş kusura bakma hiç biri olmamış ama yinede emeğine sağlık ayrıca boyamalarını düzeltip logoları daha küçük kullan ok;)
ykagan KANqA 2007-2008 ERCİYES ANTALYA SAKARYA ESES ALTAY ELAZIG KARSIYAqA LAAZIM KALECİ FORMalarına gereq yOq içsaha dıssaha yeter yinede saol yapamazsan
Emre. kanka eses oke elagzıg oke karsıyaka oke erciyes antalya sakarya resim ver biraz 1 haftaya elinde cünkü yazılılar var oke ztn bazıları il sayfada var
Emre. ykagan yapacagım 2.lig yamasında olucaktır ne özellik istiosan pes6 bölümüne http://soccercenter.net/forum/konu/94512/Pes6-2007-2008-2.Lig-A-Katagorisi-yakinda-