pes 6 da en zorda master lige vasat bir takimla bile girip bir ust lige cikabilirken
bunda iyi takimlarla bile bi bok yapamiyorsun neden cunku oyun sacma sapan sekillerde
gol atiyor sana bi sekilde atiyor yane nasil bir top kapmadir o senin adamlar onundeki topu kapamazken
rakip oyuncular her yerden top kapiyolar dikkat ettim rakip sag kanat oyuncusu benim david villanin
sagindan atti soluncan gecti inanilmaz salak bi oyun kesinlikle hicbir mantigi yok
bekledigime pisman oldum rezalet tek kelimeyle sabri cristiano ronaldonun calimini atti galatasaray macinda
gulmekten yerlere yattim bu ne sacmaliktir yapay zeka dedikleri bu mu pes 6 bu oyuna 5 basar
sadece grafik guncellestirilmis oynanabilirlik rezalat...