warchand şu fenerbahçeden nefret ediyorum transfer sezonunu bana zindan ediyor ben futbolya 10milyon€ veriyorum bana değil 6milyon€ veren klübe satıyor vede bütün iyi ve sözleşmesi biten futbolcularımı izlemeye alıyorlar.