ahmet911907 arkadaslar oyunu kurdum sorunsuz calisti ama kontrolleri ayarliyorum butun tuslar oluo sadece pas tusu(s) olmuo.normalde s tusu calısıo settıngstende ayarlıyorum ama oyunda s ye basınca hıc bisi olmuo yardım edebilirmisiniz lütfen cok acil.....
unable setting dosyasini kaydettiginden eminmisin pes 5 pes 6 yi oynayan kardeşim iyi oynuyo,ben joistik kullanıyorum .ama settingten ayarla yada oyunun için dene umarım başarırsın