reis_murat36 Arkadaşlar PES 2008 i oynarken klavyemde bazen tutukluk oluyor. Bu sadece benim sorunum değil genel bi sorun. 1-2 saniye hiç bir tuş çalışmıyo. Sonra normale dönüyo. Yardımcı olcak var mı ???