bjk_076 EVET ARKADAŞIM BAZI YERLER OLMAMIŞ BENDE FARKINDAYIM (%50) YAZDI YA.YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜRLER.
bjk_076 denizmo stad araç gereçlerini(yani yedek klübesini felan)nedren indiriyorsun pm den atarmısın
bjk_076 1.SEN SAKARYANIN STADINI İSTEYEN DEĞİLMİYDİN:d BEN DEDİM ADAM İSTİYOR YAPİM DEDİM.SAKARYANINDA SADECE SOL TRİBÜNLERLE IBIR ZIBIRLARI KALDI.ONUDA YAYINLICAM AVNİ AKERDEN SONRA. 2.ARAÇLAR RHİNO 4.0 PROGRAMI VE TEXTURE PACK.GOOGLEDEN ARA HER YERDE VAR.
Denizimo staddan yeni ss ler ebkliyorum bu arada sen rhinonun hangi versiyonunu kullanıosun değişik geldide...
bjk_076 RHİNO 4.0 AMA ŞU STAD ARAÇLARINI BULAMIYORUM YEDEK KLÜBESİ FELAN PM DEN GÖNDERİRSEN MAKBULE GEÇER.SADECE IBIR ZIBIRLAR İŞTE... BİDE SABAH O SERSEM HALİMLE SAKARYAYI SİLMİŞİM.:d AVNİ AKER BİTSİN ONA 0 DAN BAŞLICAM.
yusaalex RHİNO 4.0 i bir programmı yawww ii se ben kullanıcamdaa ben onu kullanmıom tavsiye edermisinn