Hım tamam o zaman "çubuk haricinde sorunsuz oynayabiliy miyim" sorun üzerine tekrar belirteyim;
Daha iyi bir ekran kartı alırsan sorunsuz oynarsın kalite ve performans açısından.
Bu arada yanlış bilgi vermeyeyim ben demoda oynuyorum.Tam sürümü deneme imkanım olmadı.
Bu çubuğun dolması konusunda arkadaşlar yardım edebilirler.