by_meteor arkadaslar pes 2008 de cok gol oluyor...pes6ya gore...adamlar kolay calım yiyo...ve cok bos alan bırakıo...buna taktiksel bi cözümü war mı?...
Raven44 ben de top class diye baslik actim yorum yazarsan sevinirim imkansiz nerdeyse rakibin kim olursa olsun adamlar dagitiyolar seni gercekten cok mantiksiz anca adam kafa kafaya giricek sana yoksa messi oluveriyo butun adamlar