adri10 arkadaşım sen bence takdiğini deiştir hem ataaa hemde geriye yönelik iyi oynamak için mesala 4.3.1.2 gibi yada oyuncuların atak yönünü ayarlaaaa
herzaman arkadaşım sen 2015 tesin.ama ben master ligde 2025 teyim.daha da ilerki yılları gelcem yalnız değişen bişey olmuyor.yıllar geçiyor futbolcuların yaşı doluyor sonra tekrar transfer et.hiç maradona dır peledir onlar gelmiyo nedense
sensoy7 Orjinal Mesajı Yazan: hatean PES 6 da invidual bölümünde ileri koşun manasaında ok çıkarabiliyorduk. Bu oyun da o galiba kaldırılmış ve yerine taktik ekranında "setplay settings" de "player to go up" kısımında ofansif oynamasını istediğimiz oyuncuları seçebiliyoruz. Ve yanlarında "Attack" ifadesi yer alıyor. Sanırım yapmak istediğini bu şekilde yapabilirsin. Aslında gene taktik ekranında "set tactics" de "team strategy" kısmında "defenensive line" i derin(deep) hale getirirsen ,A veya C tam hatırlamıyorum, defans öne çıkar dolayısıyla takımın da biraz daha önde ofansif oynamış olur. pes 2008de indivual bölümü var.indivuala giriyosun adama tıkla atak de yönünü soruyor oradan yapılıyor.