Arkadaşlar benim sistemim ....
Intel G33 1333 mhz anakart
Core 2 Duo 2,33 Ghz 1333 mhz fsb
2 gb 800 Mhz Ram
256 Mb 128 Bit GeForce 8600GT Sonic+ Ekran kartı
Creative x-fi xtreme music ses kartı
olmasına rağmen PES 2008 replay ve introlarda tıkanıyor, hatta donuyor.
oyunun kendi içinde bir sorun var galiba.
Bu Konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen yazın.Şimdiden teşekkürler.