
Arkadaşlar pes 2008 ikonuna tıkladığımda böyle bir hata veriyor.
sorunu anlayamadım çalıştırmam için ne yapmalıyım yoksay a basıyorum ekran açılıyor ama karanlık geliyor simsiyah bir ekran vehata raporu düzenliyor yardımcı olabilirmisiniz saygılarımla...