KARDEŞ EKRAN KARTIN NE BİLMİYORUM AMA NVDİO VEYA ATİ İKİSİNDEDE 1-use frame skipping ve wait for vsync bu iki kutucugu işaretlemen gerekli oyun hızlanır...bu kutucuklar ise oyunu kurdugun konami/ klasörun içindeki settings ikonunu tıklayosun karşına ekran cözunurlugu ve bu ayarlar cıkıyor....yukarıda boş olan kutucukları işaretle sorun hallolmuş oluyor...