nuxXx slm arkadaslar. oyunu yukledım bı sorun yok ama stadlarda taraftar goremıyorum ve korner attıgında defanstan adam fln cagırabılınnıyor denıyordu bu ozellık yokmu ?? ben bulamadım da... sızde de boyle mı yoksa sorun bende mı ??
i love PES eğer low da oynuyorsan taraftar olmaz... kornerlerde defans çağırma da frikikleri kimin kullanacağının ayrlandığı yerde "player to go up" die bişe var ordan ayrla
Lizarazu low detaylar,oyunun kurulu oldugu yerde settings diye bir dosya var ona tıkla oradan ekran kartı ayarları var,low medium high falan diye,ekran kartın iyi değilse oyundan zevk alamazsın malesef
nuxXx ok onu ayarladım. ekran kartı ıyı hıgh yaptım sımdı harıka oldu... oyuncular agızlarını fln oynatıyo artık :) ama korner atarken atıcı secılen yerde player to go up u goremedım :s
bulkane Atışı kullanmadan oyunu durdurunca Set Piece Kicker vardı.Sanırım oradan ayarlanıyor.Bir oyuncu daha olmaısı lazım. Ya da Formations a girip oradan ayarlayabilirsin.
mergim13 mrb arkdşlar bn master lig yapıcam ama acılmıo 5-10 dk bekledım ama acılmıo yardım edebılrmısınz..!!