Amstyle arkadaslar pes 2008 deki us ayarlarını nasıl yapıcaz x,d,e,w,q,a var secebeklerde sut,pas,orta icin tus ayarlarını nasıl yapıcaz
corumlusefa Kardeş bu çok kolay oyunu nereye yüqlediysen mesela C/ProgramFiles:Konami/Pes 2008 in içinde setting war ordan keyboard ı seç (üstte) ztn ayarlarsın orda:D
hhyx olur fareyle değiştirmek istediğin işarete tıkla mesela kare tuşunun üzerine press any button yazısı çıkınca yapmak istediğin tuşa bas örnek a tuşu ozaman olur.