mami23 4.1 ses sistemi var ses ayarlarından surround açık oyunda spikerde açık ama spiker konuşmuyor bunu çözebilecek arkadaşlar varmı
unable ben sadece spiker sesini açık bıraktım diger altaki 2 sesi kısınca spikerin sesi çıkıyor ama ingilizcem zayıf kaldi. full oyun ama çok çalışıp bizim hasan mustanın sesini yüklemeye çalışıcam başarırsam ne ala onlar işi iyi biliyorlar
avarell kaçtane kolununuz varsa ses kartı driverinden onu seçin bende 2 tane sterio kolon var ayarlardada 7+1 gözüküyodu 2 sterioyu seçince ses geldi