Arkadaşlar şimdi pes2008 i aldım kurdum ama

FENERBAHÇEYİ SEÇİYORUM TAM MAÇA GİRCEM MAÇA GİRME EKRANIN YÜKLEME EKRANINDA DURUYOR VE HİÇ İLERLEMİYOR MAÇA GİREMİYORUM AMA DİĞER TAKIMLARLA GİREBİLİYORUM YARDIM LÜTFEN!!!
İŞTE BAKIN BURDA KALIYOR YARDIMMMMMMM!!!!