berkqhack Arkadslar sıze tnansfer ucretı verıyorlar sezonun basına bende onu harcamadım bıdakı sezonda yenı elen ucret ıle bırlestıreyım adam gıbı transfer yapayım dedım. fakat bır onceke sonun transfer ucretı sonrakı sezona eklenmıyo sılınıyor anlamadım?
berkqhack ama aslında sacma ben paramı bırıktırıp yuksek ucretlı futbolcu alamk ıstıyorum. bole olunca yuksek futbolcu alamıyorum dogal olarak.!!
Venom **Öyle bir şey mümkün olamaz, ancak eğer transfer bütçesinde paran kaldıysa o para kulübün hazinesine giriyor dolayısıyla kulüp zenginleşiyor, bir sonraki yıl daha yüksek bir ücret verebiliyorlar.**
pman_714 Ben de buna benzer birşey soracağım. Benim transfer param sürekli azalıyor. Bunun sebebi sanırım %90 verdiğim maaşlar.. 2. seneye kadar dayanır sanırım ancak 2. sene yine bu durum olabilir mi yoksa 2. sene transfer bütçemle beraber, verebileceğim maaşlar da artar mı??