peker_553 Arkadaşlar fifa 08 de manager modda hangi lig olursa olsun hangi takım olursa olsun hiç gece maçı oynamıyosun alta maç ayarlarıda yoq oradan düzeltemiyosun.nerde olacak bu sadece lig kupalarında gece maçı oluyor lütfen cvp yazın biraz yardımcı olun