rd deep arkdaşlar gol sonrasında ve gol esnasında + cornerlerde taraftarn sesi gidiyor bu anlamadığım durumdan başkasında varmı benim ses sitememiş 2+1 bundan kaynaklanan birşeyde olabilir mi?