6 sayfalık topic var bu konu hakkında
http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=93946&pagenumber=5&perpage=10
Asus p5ld22-x-1333
512 mb ati radeon hd 2600 pro (direct x 10 destekli)
pentium d 925 3.0 ghz dualcore 64 bit 2x2 mb
160 gb 7200 rpm 8mb cache sata 2
2 gb 667 mhz ddr 2
1204 full oynuyorum hersey acık,ne oyun icinde nede repylerde kasma yok,son derece akıcı
fiyat 550 milyon cuma gunu aldım makinayı,izmirdeyim isteyen arkadaslara nerden aldıgımı soylerim.bu fiyatın icinde atx kasa ve dvd writerda var..