No_FeaR_GS Orta sahadan aşırtma bir gol attım ama akıllara zarar hemde Mlada Boleslavla fb'ye attım!.. şimdiden t$kler!..
Micrope fifa 08in kendi bünyesinde bir görüntü kaydedici var zaten :) girin kendi uploadınıza ordan kaydedin istediğinizi sonra belgelerimde video formatında bulun :) sonra youtube :D