rico44 ewet arkadaşlar system optionsta acık spiker fakat sesi yok sorun nedir acaba yardımcı olursanız sewinirim
tayfun586 Orjinal Mesajı Yazan: AzRaEL_18 ses çıkmıosa bide 4+1 5+1 kullanıosan ses ayarlarından surround özelliğini seç düzelio abi bendede oluor spiker yok müzik yok taraftar sesi war ama.bu dedin özellik i nereden açıoruz .ben yeni aldım pc yide
korykos ses denetiminden 5+1 veya 4+1 kullanıyorsan masa üstü haporler yap ses gelir düzelmiş olur en kolay yolu bu