Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen
Arkadaşlar benim babam D-smartta çalışmıyor ki,neden bana tepki gösteriyorsunuz?Ben ne duyduysam onu söylüyorum:)
Maçları alabilirlerse eğer.
330ytl kafadan çanağa ve uyduya vereceğin para.. :)
Arkasından üyelik ücreti kesin 60Ytl'den aşşağı yapmazlar..
40ytl verip LigTv'den uydu alıcısı+bedeva çanak ile üye oluyorsunuz.Ne gerek var D-Smart'a felan.Tamam klüplerimizde kazansın ama LigTv'nin elindeki hakka güvenip onlarca insan evlerine ve işyerlerine bir ton masraf yapıp Digitürk bağlattılar.Bu işten zararı en fazla çekecek onlar.
Misal Gs maçı D-Smartta
Konya maçı Lig TV'de
Gs-Konya maçı izlenilmez bu durumda.. :)
Anlatabildiğimi anlayan anlamıştır umarım..