pesfanatik Arkadaşlar master league de sponsor şecebilecegiz ve dünya kupasına katılabileceğiz dediler ben 1.lige cıkmama ragmen hala olmadı bunlar bilgisi olan var mı?
Datronic ben direk birinci ligden başlıyorum. lig seçerken entera basıp change deyin orda takımınızı seçip birinci lige koyun
AzRaEL_18 sponsor seçme yok da ama görünte myspace.com yasıo bide reklam isimleri var bende :D:D onlar heralde sponsor :D