Arkadaşlar Bunu söylemek çok üzüntü verici ama, Pes 2008 tamamen pes çizgisinden uzaklaşmış, özünü yütirmiş bir oyun olmuş.
Bi ara fifa oynuyorum sandım.
Bundan böyle bu çizgide gidecekse Pes 6 yı saklamak gerek.
Gol oldu. Adam sevinecek. Gol sevinci için fifa ya bağlandı sanki. İnanılır gibi değil.
Umarım bu göz alışkanlığının değişmesinden dolayıdır.
Değilse ve böle gidecekse benden Pes...:(