Alpheratz İşletim sistemim Vista Home Premium 32 bit,pes 08 için vistaya uyumlu bir patch çıktımı yada yapılacakmı.Ekran kartım Direct X10 destekliyor fakat oyun Direct x9 yada daha üstü istediğini söylüyor.Neden ben d3dx9_30.dll bulunamadı hatasını alıyorum.Lütfen yardım edin
Vortex Oyunun DVD sindeki DirectX9 u kur veya Microsoftun Sitesinden Dx9 u indir Ozaman duzelecek gerekli dosyaları bilgisayarına atacaktır
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: VorteX Oyunun DVD sindeki DirectX9 u kur veya Microsoftun Sitesinden Dx9 u indir Ozaman duzelecek gerekli dosyaları bilgisayarına atacaktır dedıklerını yaparsan sorun cozulecektır
Alpheratz yardımcı olduugn için tsk ederim ama ben farklı bir sekilde çözdum problemi,bir dll sitesinden istediği dll dosyasını buldum ve system32 klasörüne attım ve oyun çalılıyor artık... çoookkk mutluuuyumm :D
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: Alpheratz yardımcı olduugn için tsk ederim ama ben farklı bir sekilde çözdum problemi,bir dll sitesinden istediği dll dosyasını buldum ve system32 klasörüne attım ve oyun çalılıyor artık... çoookkk mutluuuyumm :D oyunu beyendınmı (spıker harıc)
erhanerhanerhan Orjinal Mesajı Yazan: Alpheratz oyun çok hızlı geldı bana,diğerleri mükemmel spiker????
Alpheratz spiker de fena sayılmaz,oyun çok zor olmuş.top player da çok zorlandım.En kısa zamanda alışırız umarım
Alpheratz Orjinal Mesajı Yazan: Alpheratz oyun çok hızlı geldı bana,diğerleri mükemmel hız probleminide settings den widescreen(16:9)yaparak normal hızında oynuyorum...:)