mcs beyler file master nasıl kullanılıo. Örn menejerliği nası istediğim yıla ayarlarım. yardım lutfen...
BLACK EAGLE5 yaw kardeşim şu konun başlığını değiştirseniz artık yanıltıcı oluyor creation mster 08 daha çıkmadı yaw
ssendogan Bu creation mater değil arkadaşım File master yani dosya düzenliyici Creation Master apayrı bişi ;)
.Hakan. creation master da da bana hata vermişti. sanırım NET framework yüklü olmadığından açilmio. windows orjinalse microsoft un sitesinden indirebilirsiniz ama diilse sakın haa denemiyin
0zan Yaw bari başlığı deiştirin millet cm zennedip atlıo benim gibi sonra hayal kırıklığı yaşamasınlar
Steven Yaw bari başlığı deiştirin millet cm zennedip atlıo benim gibi sonra hayal kırıklığı yaşamasınlar Sana Katılıyorum Kardeş Başlığı Değiştir!!! Bende Acayip Sevinmiştim
Lokvenc Umarım bu File frontu sabırsızlıkla bekleyen arkadaşlardan biri bu programın kullanımı hakkında değerli bilgilerini bizimle paylaşırlar
peker_553 yav çimleri de değiştirebilrimiyiz bunla nasıl değişiyo lokvenc kardeş ben undi db yi çalışıtrdım da nasıl çimleri değişecem