himan arkadaşlar dün pes 2008'i indirdim. Ama ben yeni pes oynadığım için kontrollere bi türlü alışamadım onu fifa 08 kontrolleri ayarlardan nasıl yapabiliriz koşma w olsun pas s harfi olsun onları nasıl yapcam yardımcı olursanız sevinirim
merttrk28 oyunu kurduğun konami klasörü içinde program files içinde settings dosyası var,keyboardı tıkla oradan değiştirebilirsin....
gencCANARY ya arkadaşlar ben yapıyorum settings i dee. Hangisi klavyede hangi tuşa karşılık bilmiyorum. mesela A=? X=? Y=? B=? ACİLL