Gs_mehmet_Gs selam arkadaslar ben bir patch ariorum pes 6yi pes 2008 yapmak icin yardimlarinizi bekliorum simdikten cok ama cok tessekürler
budaklar arkdaşım pes 6 için 2007-2008 sezonu için patchlar var ama pes 6nın özellikleriyle tamamen pes 2008 e çevrilmiş pes6 patchı yok yani bulamazsın.Onun yerine pes 2008 al derim ben .
T_S_C_BuRSa arkadaşım dediğinde nasıl bişe bi anlam veremedim yükseltmek istiyosan ya burdan yama indirecen 2007 2008 son kadrolar M e E r t y z_ yaptıgı yamayı yada gidecen bi cd ciye alıcan pes 2008 i yüklücen ;)