mert987 arkadaslar benım ve ben gıbı bırkac arkadasımın sorunu gol oldugunda veya cornerde fln yanı kısılerın yer deıstırdıgı olaylarda oyun tamamen donuo bi cozum barmı bunun ıcın sıstemım 1950xt 1 gb ram 5200anakart ve ekran kartımın tum drıverlerı kurulu
Lizarazu bendede olmuyo,sisteminle alakalı birşey,ya anakartın yada işlemcinden kaynaklanan bir problem var,oyunda herhangi bir problem yok
mert987 ama sistem yetmemesi gibi bisey olamas konaminin onerdigi sistemden yuksek sistemim var off ya bi cozum lazim daha hic mac bitiremedim ve sadece bi kere 2. yariya gecebildim